Hot yogaa hyvällä fiiliksellä

Tulijooga on vuonna 2010 perustettu boutique-tyyppinen, hot yogaan erikoistunut joogastudio Helsingin Punavuoressa. Meidät tunnetaan laadukkaasta opetuksesta, hyvästä asiakaspalvelusta ja joogan yhteisöllisyydestä. Meillä voit turvallisesti aloittaa joogaharjoituksen. Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi niin uudet kuin jo kokeneet joogaajat. Meillä käy myös paljon urheilijoita, miehiä ja nuoria. Joogaharjoitus voi olla hyvin täydentävä osa muuta liikkumista tai täydentävä osa  kuntosaliharjoittelua.  Ota joogaharjoitus osaksi viikko-ohjelmaasi ja lisää hyvinvointiasi!

Tietoa meistä

Löydät Tulijoogan studion Punavuoresta,  Kivenhakkaajankadun ja Punavuorenkadun kulmasta. Tiloissamme on 80m2 joogatila, vastaanotto, pukuhuoneet ja suihkutilat. 

Tulijoogan opettajat ovat tarkkaan valittuja ammattilaisia. Kaikilla on laaja koulutustausta opettamiseen ja ymmärrys kehon toiminnasta.  Turvallinen harjoitus kaikille on meille erityisen tärkeää.

 

Harjoituksen aloittaminen on helppoa. Tee tuntivaraus kalenterista ja tule paikalle 25-15 minuuttia ennen tunnin alkua. Kerro vastaanotossa nimesi ja ohjaamme sinut eteenpäin. 

Ohjaajamme ovat ammattilaisia ja olet turvallisissa käsissä vaikka et olisi koskaan aiemmin joogannut. Jos valitset hot yoga tunnin, niin pukeudu kevyisiin vaatteisiin (hihaton paita, shortsit/leggingsit). Ota mukaan joogamatto, iso pyyhe maton päälle ja juomapullo. Voit myös vuokrata maton ja pyyhkeen studiolta.  Juo enemmän vettä jo edellisenä päivänä ja älä syö vatsaa täyteen 2-3 tuntia ennen harjoitusta. Kehossa pitäisi olla energiaa harjoitukseen, joten joku kevyt ateria on hyvä valinta. 

Liikkuvuus vähenee helposti nyky-yhteiskunnan istuvassa kulttuurissa. Myös ikääntyminen tai voimaharjoittelu ilman venyttelyä vaikuttaa liikkuvuuteen. Joogassa pyritään palauttamaan kehon normaali liikkuvuus. Matalansykkeen harjoitus yin-jooga avaa kehoa tehokkaasti,  hot yoga  kuntouttaa kehoa kokonaisvaltaisesti.

 

 

 

 

 

 

Tulijoogassa käy paljon miehiä joogaamassa. Sinun ei tarvitse olla valmiiksi notkea voidaksesi joogata. Joogassa haetaan niveliin, rankaa ja lihaksistoon niiden normaalia liikkuvuutta, joka on usein vähentynyt. Ohjeistamme harjoituksen tarkasti, joten varmasti pysyt mukana.

Jooga tukee hyvin muita lajeja. Kuntosaliharjoittelu on erittäin hyvä yhdistelmä joogalle. Joogan avulla saat pidettyä kehon liikkuvuuden hyvänä ja harjoituksessa käytät niin syviä kuin pintalihaksia ja vähennät muissa lajeissa loukkaantumisriskejä.

Myös miehille

Liikkuvuuteen

Urheilun tueksi

Kenelle?

Tulijoogassa käy niin miehiä, naisia, nuoria, iäkkäämpiä - kaikki sulassa sovussa. Voit olla uutta harrastusta aloittamassa tai jo pidempään joogannut konkari. Urheilijat saavat joogasta liikkuvuutta muuhun harjoitteluun. Lämpimästi tervetuloa!

Tietoa meistä